A jak k navázání tohoto partnerství a propojení světa byznysu s tím neziskovým vlastně došlo? „Dobročinné spolky, které svou činnost nerealizují s vidinou výdělku, nedisponují prostředky navíc, ze kterých by mohly hradit náklady na svoji propagaci. Nemají proto příliš mnoho možností, jak své prospěšné aktivity zpopularizovat a dostat se tak do povědomí širší veřejnosti. A to je škoda, všude kolem se totiž nachází spousta dobrých lidí, kteří by rádi pomáhali tam, kde je to opravdu potřeba,“ vysvětluje majitel brněnské online digitální agentury Hi Promotion Ivo Hromec.
Odhodlání, úsilí a energie, kterou členové spolku vynakládají na cestě za svým cílem, kterým není nic menšího než dětský úsměv, je opravdu obdivuhodná. Svým nezlomným optimismem přináší radost do míst, kde je jí nedostatek a přitom je zde potřeba nejvíce.
A protože právě smích představuje nejlepší lék pro překonání bolesti, smutku a odloučení, rozhodli se ho těm nejmenším poskytnout formou zábavných her měrou přímo vrchovatou. I navzdory tomu, že jim samotným klade osud při realizaci této záslužné činnosti mnohé překážky, s nimiž se musí potýkat. Díky schopnosti táhnout za jeden provaz je ale zdolávají až s neuvěřitelnou lehkostí.
„Divadelní spolek Ty-já-tr je proto pro nás obrovskou inspirací. Dennodenně se přesvědčujeme o tom, že jde o lidi na správném místě, kteří dělají svou práci naplno a celým svým srdcem. Za to si jich nesmírně vážíme a máme radost, že se jejich prostřednictvím můžeme na plnění dětských přání spolupodílet i my,“ uzavírá Hromec.
Jsme City.cz - Nejlepší zážitky ve městě. A naší ambicí je usnadnit kvalitním lokálním podnikům život on-line a představit jejich nabídku na jedné on-line...
Přidejte se k nám na facebooku!