Každá značka musí totiž při tvorbě vizuální identity myslet na relevanci, kvalitu a konzistentnost. Proto si položte 3 základní otázky: Podporují vaše firemní vizuály strategii značky a její vizi? Jsou vizuály profesionálně navržené?
Jsou vizuály konzistentní na všech kanálech online marketingu i ve světě offlinu? Mnoho značek, zejména těch menších, při vizuální identitě nedodržuje všechny elementy, co může působit neprofesionálně a odradit zákazníky.
Guideline je nutný zejména v případě, že společnost roste. Mnohé společnosti mají k dispozici hned několik návodů, které hovoří o barvách nebo popisují detailně designy.
Ve vlastním guideline by určitě neměl chybět popis značky a její zkušenosti, tón komunikace a jazyk, který značka používá, barvy a fonty typické pro značku a logo a jeho používání.
Pokud je název vaší značky, to první, čeho si zákazník všimne, logo je hned druhé. Věnujte mu tedy zvýšenou pozornost. Logo by mělo vypadat profesionálně, proto je dobré poohlédnout se po grafikovi, který vám s jeho tvorbou pomůže.
Pokud umění grafiky ovládáte, loga vytvořte pouze v černobílých barvách, aby se vám snadněji vybíralo to pravé. Barvy totiž hrají dramatickou roli v každém designu a mohou tak ovlivnit vaše rozhodnutí.
Pokud potřebujete vytvořit korporátní identitu své značky a nevíte, jak na to, obraťte se na grafické studio. Stačí se poohlédnout po online agentuře se zkušenostmi, v níž vám vytvoří profesionální grafiku podle představ.k
Tento článek je placeným reklamním sdělením, který vyšel na objednávku. Máte zájem také publikovat na City.cz? Kontaktujte nás na e-mailu: obchod@city.cz
Přidejte se k nám na facebooku!