Papírové vizitky – proč je nevytlačila ani doba digitální?




 30. 03. 2020   Komerční sdělení

Ačkoli s dobou digitálních technologií mnozí věštili papírovým vizitkám brzký konec, nestalo se tak. Tyto symboly osobního kontaktu mají i v moderní době své čestné místo a rozhodně je nemůžeme považovat za přežitek. Jak je možné, že zůstaly tyto kartičky stále v kurzu?

Rozumí jim každý

Vizitkám rozumí lidé po celém světě. K potkávání v byznysu zkrátka neodmyslitelně patří, nahrazovaly by se proto jen velmi obtížně. Představují ten nejjednodušší způsob, jak na sebe někomu předat kontakt – rychle, snadno, z ruky do ruky.

Spolu s kontaktními údaji si dotyčný lépe vtiskne do paměti i vaši tvář a pocit, který při jednání s vámi měl. Někteří je dokonce doplňují i fotkou, aby si je příjemce rychleji s vizitkou spojil. Hmatatelné věci člověk zkrátka potřebuje i dnes, jsou přímočaré a dokonale prosté v tom nejlepším smyslu slova.

Jsou vždy po ruce

Jste-li obchodníci, pak jistě nosíte vizitky neustále při ruce, abyste byli schopni je kdykoli předat. S nimi jste totiž vždycky připraveni. Dejte si však pozor, ať je nelovíte někde po kapsách kalhot nebo saka.

Nejen, že to nepůsobí zrovna důstojně a elegantně, ale hlavně se může dost dobře stát, že vytáhnete zmačkané „cosi“, co má do vaší kvalitní sebeprezentace hodně daleko. Abyste měli jistotu, že kartičku předáte v té nejlepší formě a naprosto neznehodnocenou, pořiďte si vizitkář a žádná podobná faux pas vám nehrozí.

Ovlivňují první dojem

Správně vytvořená vizitka vám může vynést spoustu kladných bodů, dejte si proto na ní záležet. Snažte se, abyste jejím prostřednictvím zaujali a lidé si vás tak lépe zapamatovali. Nepokoušejte se být ale přehnaně originální, ať nepřekročíte správnou míru v kusu. Nemůžete si nechat na vizitku vytisknout cokoli, musí totiž korespondovat s vaším oborem a ladit s firemní identitou.

U právníků či lékařů by asi nebudila příliš velký dojem serióznosti barevná a hypermoderní grafika, zatímco u kreativců a umělců by jednoduchá, elegantní a černobílá vizitka naopak působila usedle a nezajímavě. Nechejte si proto s návrhem vizitek poradit od odborníků. Budete tak mít jistotu, že tím správným způsobem sděluje přesně to, co by měla!


Tento článek je placeným reklamním sdělením, který vyšel na objednávku. Máte zájem také publikovat na City.cz? Kontaktujte nás na e-mailu: obchod@city.cz

605 933 807



Vyhledáváme ty nejlepší zážitky ve městě.
Chcete o nich vědět mezi prvními?

Přidejte se k nám na facebooku!

Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

Partneři portálu: