Kdykoli chceme nebo potřebujeme, nám stačí vzít chytrý telefon do ruky a zjistit si všechny informace, které nás zajímají. To ale funguje jen v případě, že nehledáme konkrétní výrobek, firmu nebo akci, u které si nepamatujeme název.
Známe to všichni, na veletrhu ochutnáme něco dobrého, ale vyhodíme obal. Na výstavě se zakoukáme do adrenalinové dovolené, ale zapomeneme název agentury. V takových případech nám internet buď nepomůže, nebo bude hledání dlouhé.
Propagační letáky a jiné tiskoviny se pak ukazují jako velmi potřebné, protože informace na nich máme pohromadě a můžeme si je odložit na později, až budeme mít čas.
Jako podnikatel, který nabízí své výrobky nebo služby, na ně můžete umístit nejen kontaktní informace, ale třeba i fotografie, ceny nebo třeba slevový kód pro nové zákazníky.
Tisk letáků umožňuje umístění moderních technologií, jako je QR kód, který bude obsahovat další, podrobnější informace. Využít je ale můžeme i pro pozvánky na akce, oznámení o nové nabídce nebo třeba rebrandingu etiket.
Na letáky zkrátka můžeme dát jakoukoli informaci a oslovit i ty zákazníky, kteří v daný moment při setkání s naší firmou nemají dostatek času na bližší seznámení. Podobně potřebné jsou také vizitky, bez kterých se ani v 21. století neobejdeme. Umožní připomenout se, předat diskrétně kontaktní údaje a zachovat je pro pozdější použití, třeba na prostudování u šálku kávy v pohodlí domova.
Letáky a další tiskoviny mají mimo online svět stále své místo. Pomohou oslovit zákazníky, seznámit je s nabídkou a kdykoli si ji připomenout.
Tento článek je placeným reklamním sdělením, který vyšel na objednávku. Máte zájem také publikovat na City.cz? Kontaktujte nás na e-mailu: obchod@city.cz
Přidejte se k nám na facebooku!