Firmy specializující se na úzkou cílovou skupinu, které se navíc pohybují v konkurencí nabitém prostředí, si na druhou stranu určitě pouze s telefonním číslem na Googlu a logem na dveřích firemního auta nevystačí.
Každá progresivní a do budoucna hledící firma bude investovat nemalé finanční prostředky do sebeprezentace na internetu a sociálních sítích, v opačném případě bude v dnešní globalizované a na Internetu zcela závislé době stagnovat.
Absolutním základem každé dobře fungující společnosti jsou ve světě internetu stále webové stránky. Tvorbou webových stránek se dnes zabývá spousta firem i jednotlivců, kteří nabízejí kvalitativně velmi různorodé produkty. Šetřit peníze firmy právě na tvorbě a provozu firemního webu je cestou do pekla.
Pokud zákazník zavítá na graficky nepřehledný web, případně narazí na s jeho telefonem nekompatibilní stránky, velice pravděpodobně se vrátí o krok zpět a klikne na webu na odkaz konkurenční firmy. Takový web tak nejen, že firmě nové zákazníky nepřinese, ale i ty stávající pošle rovnou cestou ke konkurenci.
Spuštěním webu zodpovědnost firmy rozhodně nekončí. Krásná grafika a přehledně vystavené webové stránky jsou jen polovinou úspěchu. Tou druhou je kvalitní obsah, díky kterému se potenciální zákazník zorientuje v nabídce produktů a služeb firmy, případně bude informován o novinkách v oblasti.
Webové stránky byly ještě před několika lety hlavním a často výhradním zdrojem informací o firmě a základní platformou pro navázání kontaktu se zákazníkem. V poslední době do popředí mnohem více vystupují sociální sítě jako Facebook či Instragram. Marketingové agentury mají v dnešní době celé týmy zabývající se pouze reklamou na Facebooku a dalších sítích.
Jedná se o poměrně levné a v případě správně zacílené reklamy velmi efektivní nástroje současného digitálního marketingu. Není navíc problém propojit je s webovými stránkami firem a vytvořit tak dobře promazaný stroj, který může podnikání a přísun nové klientely v jakékoli oblasti vystřelit raketově vzhůru.
Tento článek je placeným reklamním sdělením, který vyšel na objednávku. Máte zájem také publikovat na City.cz? Kontaktujte nás na e-mailu: obchod@city.cz
Přidejte se k nám na facebooku!