Za přírodní kosmetikou Alima Pure je příběh z amerického Oregonu




 11. 03. 2021   Komerční sdělení

Že za špičkovou kosmetikou musí být týmy vědců a moderních laboratoří? A co na to jít přírodní cestou? Podobná otázka zřejmě napadla ženu z amerického Oregonu, zakladatelku přírodní kosmetiky Alima Pure.

Alima Pure

Alima Pure je známý pojem mezi přírodní kosmetikou. Tato značka vznikla v roce 2004 v americkém Oregonu. Její zakladatelka Kate O’Brien neměla do té doby s make-upem absolutně co do činění, věnovala se pouze rodině, dětem a své práci v mateřské škole.

Alima Pure: vše začalo na půdě

První pokusy s tvorbou přírodní kosmetiky začala Kate realizovat na půdě jejich rodinného domu. Procházela složitou životní etapou a protože potřebovala najít nějaké odreagování, pustila se do výroby kosmetiky. Ve své provizorní laboratoři nejprve vyráběla pleťové krémy; po čase následovaly i pokusy s dekorativní kosmetikou.

Krémy i kosmetiku nejprve testovala sama na sobě, poté je nabízela i přátelům a známým. Do jejich barev a textur se všichni okamžitě zamilovali, chtěli jich zkoušet stále více. Poptávka bleskově rostla. Do té doby ve Spojených státech totiž téměř žádná přírodní kosmetika neexistovala, jít ale alternativní cestou bez chemie a ničení životního prostředí lidem velmi imponovalo.

Po čase Kate O’Brien zjistila, že se jí make-up stal opravdovou vášní. Od výroby krémů postupně upustila a začala vyvíjet stále více líčidel tak dlouho, až se její řada stala zcela kompletní. V dnešní době se tato celosvětově uznávaná značka věnuje pouze výrobě dekorativní kosmetiky založené pouze na přírodních ingrediencích. V její luxusní řadě najdete nepřeberné množství podmanivých i hravých odstínů pro každou ženu a příležitost.

Ženy ženám

V roce 2007 se k vzkvétající značce přidala i Sara Bedau, dcera zakladatelky. S firmou do té doby v podstatě vyrůstala, navíc byla od malička svou maminkou vedena k lásce k přírodní kosmetice a zdravému životnímu stylu. V Alima Pure nyní zastává pozici umělecké ředitelky a přímo se podílí na vývoji všech líčidel. Obě dámy tvoří velmi silný tandem a společnými silami pomáhají jiným ženám cítit se krásně.

Krása ale nespočívá jen ve zjevu

I když tvůrkyně make-upu Alima Pure vytvářejí produkty podporující fyzickou přitažlivost, obě věří, že krása nespočívá pouze ve zjevu. Je podle nich tvořena kombinací hned několika faktorů. A sice:

  • jak se chováme samy k sobě,

  • jak se chováme ke druhým,

  • našimi slovy,

  • našimi činy,

  • vnitřními myšlenkami.

Make-up má především podtrhnout přirozenou ženskou krásu, ne ji pouze uměle vytvářet.

Alima Pure produkty

Produktová řada nabízí kompletně vše, co může ženský obličej vyžadovat: make-upy coby základ sjednocení barvy pleti, dále pudry, pro zakrytí případných nedostatků, úžasné krémové korektory, tvářenky, báze, oční stíny, tužky na oči i obočí, řasenky a rtěnky. Nezapomíná ani na nezbytné doplňky, jako jsou kosmetické štětce, houbičky či ořezávátko.

“Ne” chemii, “ano” ochraně životního prostředí!

Značka se především snaží o to, aby se naprosto se vyvarovala jakýchkoliv chemických škodlivin a zároveň pomáhala životnímu prostředí. V žádném líčidle nenajdete stopy po parabenech, sulfátech, ftalátech, mastku… zkrátka po ničem, co by se mohlo přes kůži dostat do těla a zatěžovat ho. Všechny ingredience jsou neustále testovány a pocházejí pouze z oblastí, kde se zachovala čistá příroda. Každá šarže je přísně kontrolována.

Co se obalů týče, krabičky jsou stoprocentně recyklovatelné a vyrobené z již použitého post-spotřebitelského papíru. Řada produktů má rovněž znovuplnitelné balení. To znamená, že po vypotřebování svého oblíbeného líčidla jednoduše dokoupíte novou náplň a pomocí magnetu připevníte do původního obalu.

Jít cestou, která neškodí lidem ani přírodě, zní jako velmi dobrý nápad. Počet výrobců i spotřebitelů roste a snad bude tento trend nadále pokračovat.

Jak to máte vy - věříte, že nám chemické látky obsažené v kosmetice mohou skutečně ubližovat?

Zkoušeli jste už nějaké čistě organické produkty? Pokud ano, s jakým výsledkem? Budeme rádi, když nám o svých zkušenostech dáte vědět!


Tento článek je placeným reklamním sdělením, který vyšel na objednávku. Máte zájem také publikovat na City.cz? Kontaktujte nás na e-mailu: obchod@city.cz

605 933 807



Vyhledáváme ty nejlepší zážitky ve městě.
Chcete o nich vědět mezi prvními?

Přidejte se k nám na facebooku!

Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

Partneři portálu: