V dnešní covidové době si může otevřít kavárnu asi jen dobrodruh. Co pro vás bylo tím motivem?
Myšlenka budování kavárny byla připravená již dlouho, čekalo se pouze na vhodné prostory. Ty přišly zrovna v období první vlny Covidu. I přes to jsme se ale dlouho nerozmýšleli, nebylo na co čekat, jelikož prostory pro nás byly opravdu jedinečné. Šli jsme do toho s myšlenkou buď teď, nebo nikdy. Jako pozitiva jsme v tom viděli čas na rekonstrukci a na zdokonalování vize. Samotná covidová doba zvýšila nutnost pozitivního myšlení a zlepšení vize samotné.
Kdy se chystáte otevřít?
Máme otevřeno od začátku, ještě jsme nezavřeli. Plný provoz jsme si mohli vyzkoušet pouhých 14 dnů a byl to šrumec v tom nejlepším slova smyslu. Od té doby fungujeme v režimu výdejního okénka, což v posledních týdnech naprosto předčilo/boří naše očekávání. Tímto děkujeme všem našim příznivcům.
Jak se vás dotkla situace s nouzovým stavem?
Tady je to paradox. Právě „zkušební“ 14 denní provoz nám ukázal velký zájem veřejnosti a mýlili jsme se v tom, že to bude pomalejší rozjezd. Teď druhou vlnu využíváme k doškolování personálu, zdokonalování našich služeb, rozšiřování sortimentu a jiné.
Neobáváte se nejistého výhledu?
Řekněme, že vůbec. Nejsme nastaveni na negativní myšlení, takže přijímáme dobu tak, jak přichází a těžíme z ní maximum, a proto jsme prodloužili provoz od 9 do 18hodin.
Vyhlédli jste si prostory v objektu pošty na Horním Kosově. Čím vás oslovila tato lokalita a přímo prostor jako takový?
Horní Kosov je svou polohou úžasný. Je to okraj Jihlavy, kde vzniká nová komunita lidí, a myslíme, že se sem kavárna tohoto stylu hodí. A teď už víme, že nejen sem. Myslíme, že tento prostor nemusíme představovat - je to legenda Horního Kosova. Taková možnost se neodmítá. Velkou roli ve výběru prostor hrál i majitel budovy, se kterým je od začátku skvělá domluva, moc si toho vážíme.
Čím chcete zaujmout zákazníky, čím chcete být jiní, jedineční, na co sázíte?
Sázíme na nás. V naší kavárně jsme založili knihovnu s širokou nabídkou literatury zaměřené na osobní rozvoj a ezoteriku, kterou neustále doplňujeme (pokud by někdo chtěl věnovat knihu tohoto charakteru, budeme rádi). Máme zde menší obchůdek s Feng-shui a ezoterikou, podařilo se nám získat prvotřídní zmrzlinu, která v Jihlavě ani okolí není a má obrovský úspěch. Měli jsme vytvořený kulturní program složený z koncertů, přednášek a vernisáží, ty jsme bohužel museli zrušit.
Dále mohou lidé přijít na degustaci opravdu kvalitních rumů z top světových destilerií, které jsme pečlivě vybírali za pomoci zkušeného rumového ambasadora. V neposlední řadě mohou naši zákazníci spojit příjemné s užitečným, kdy mají možnost v naší kavárně využít zásilkových služeb.
Kavárna Na Jedné Noze nabízí výhody pro držitele Citykaret, jaké to jsou?
Výhody na víno, kávu, zmrzlinu, český zlatavý mok a na již zmiňovanou zásilkovou službu.
Klientům rozdáváte věrnostní Citykarty v designu Fitpeople. Co je smyslem této spolupráce?
Smyslem této spolupráce je propojení místních podnikatelů a jejich zviditelnění. V současné době již spolupracujeme se čtyřmi místními firmami a navazujeme kontakty s dalšími. Logo Fitpeople jsme zvolili z toho důvodu, že jsme do doby uzavření posiloven toto fitcentrum pravidelně navštěvovali a chceme majitele alespoň touto cestou podpořit. (Více o Citykartě Fitpeople zde).
Chcete tuto spolupráci nebo komunitu dále nějakým způsobem rozvíjet?
Určitě. Pro představu - nyní s majitelem Fitpeople pracujeme na projektu prvního fotbalového kempu Jardy Blažka https://www.fotbalovykempjihlava.cz/, tak uvidíme, kam nás tato spolupráce zavede.
Autor: Michal Kolařík
Spoluzakladatel a provozovatel portálu City.cz. Náměty živnostníků a firem z jejich denní rutiny přenáším na náš vývojový tým. S cílem přinést inovace v zákaznických službách prostřednictvím rezervačního systému Citydiář a věrnostního programu Citykarta, služeb od City.cz
Přidejte se k nám na facebooku!