Ještě než odhodíte telefon, zaklapnete pracovní notebook a oddáte se naplno vánočnímu veselí, rádi bychom Vám představili souhrn novinek, na kterých v posledních týdnech a měsících v City.cz pracujeme.
Citydiář každým dnem vylepšujeme o nové funkce. I na základě Vašich podnětů. Nejnovější série úprav přináší větší přehlednost a zjednodušení. Všimli jste si? Tady je souhrn těch nejzásadnějších novinek.
|
|
|
|
Mějte přehled o odeslaných mailech
|
Jaké maily a kdy rezervační systém odeslal zákazníkovi? Nově je všechny vidíte přehledně přímo v detailu každé rezervace. Do budoucna i s náhledem každého odeslaného mailu a také s odesláním e-mailu přímo na míru konkrétnímu zákazníkovi.
|
|
|
|
|
Hodnocení zákazníků je zpět
|
Často vzpomínaná funkce hodnocení zákazníků z první verze Citydiáře se vrátila zpět! Nově je dostupná i v nejnovější verzi rezervačního systému Citydiář 2.0. Nyní tedy opět stačí označit rezervaci jako odbavenou a v děkovacím e-mailu Váš zákazník objeví výzvu k ohodnocení spokojenosti. Začněte sbírat ověřené hodnocení Vašich skutečných zákazníků v profilu Vaší firmy na City.cz!
|
|
|
|
Nový vzhled detailu rezervace
S přibývající funkcionalitou se detail rezervace stal tak trochu nesourodým shlukem informací. Tomu je konec. Po generální rekonstrukci naleznete všechny důležité informace ke každé rezervaci roztříděné do samostatných záložek, s kontaktní vizitkou klienta viditelnou na první pohled.
|
|
|
|
Popište Vaši nabídku detailněji
|
Dlouho očekávanou změnou je také rozšíření počtů znaků, tedy delší popisky každé Vámi nabízené služby, produktu či voucheru. Nově navíc můžete Vašemu klientovi nabídku přibližit ještě detailněji i v samostatném vyskakovacím okně a rozvést popis zboží či služby klidně i na několik vět. Nechybí ani možnost vložení odkazu pro více informací na Vaší webové stránce.
|
|
|
|
|
Méně (tlačítek) je někdy více
|
Pokračujeme také v postupném zjednodušování administrace rezervačního systému. Kde to jde, nahrazuje dosavadní tlačítko pouhý proklik. Méně tlačítek tak činí systém přehlednějším a věříme, že také intuitivnějším.
|
|
|
|
|
Export rezervací do formátu XLS
|
Zásadní novinkou je také možnost exportu rezervací do formátu XLS pro archivaci mimo prostředí internetového cloudu. Se zálohou tak máte jistotu, že i při výpadku internetu budete mít přehled o rezervacích Vašich zákazníků kdykoliv dostupný.
|
|
|
|
A na jaké další novinky se můžete těšit v roce 2023?
|
|
|
|
VIP zákaznické účty
|
Zákaznické účty s možností nabíjení kreditů a přehledem rezervací pro zákaznika. Už nyní tuto novinku testujeme u vybraných partnerů a v prvních měsících roku 2023 je nabídneme jako součást zcela nových tarifů. |
|
|
|
Automatizace předplatného
|
...aneb kovářova kobyla... znáte to. I na nás však dojde a v příštím roce vyměníme papírové smlouvy a šanony za automatizovaný systém. Ulehčení to bude i pro Vás - pohodlná obnova Vašeho tarifu platební kartou, bez nutnosti podpisu papírové smlouvy. Hurááá! |
|
|
|