Víte, v kolik hodin zradil Jidáš Ježíše? Jaký je průměr bílé tečky, ze které se kopou penalty? Nejen na tyto otázky narazili v průběhu dvanácti let operátoři linky 1188.
Této nonstop službě neubývají zákazníci ani v době internetu a Googlu. „Služba nabízí komplexní asistenci napříč mnoha obory. I v době plné moderních technologií si tak stále drží funkci užitečného pomocníka,“ vysvětlovala neklasající zájem klientů mluvčí společnosti O2 Barbora Tillová.
Za celou dobu provozu linky se podařilo odbavit téměř 50 milionů hovorů. „Víte například, kolik stojí živý žralok? Jaký je průměr bílé tečky při výkopu pokutového kopu? Kde se dá sehnat limitovaná edice bible za necelých 60 tisíc vykládaná zlatem? Nebo jak se řekne v cherokeenštině havraní pero? I na to se lidé ptali,“ smála se mluvčí.
Nejsou to však jen kuriozity, které udržují linku stále aktivní. Jsou to především dotazy na nejbližší dopravní spojení, kontakt například na řemeslníka či zajištění taxíku, ale také snaha sehnat nějaké telefonní číslo. A ty rozhodně neubývají.
Autor: Petr Jindra
Přidejte se k nám na facebooku!