ThePay poskytuje bezplatný tarif těm, kdo potřebují v současné krizi rychle rozjet e-shop



 24. 03. 2020

Zatímco lidé a firmy závislé na každodenním kontaktu se zákazníky museli zavřít své podnikavé brány, ve světě online prodeje se jim jedna brána podpory otevírá. Ta platební. V ThePay připravili nový bezplatný tarif PRO BONO zájemcům, jimž pandemie koronaviru paralyzovala podnikání, a kteří by rádi co nejdříve rozjeli prodej zboží i služeb přes internet.

Tarif PRO BONO mohou jako podporu do začátku využít všichni prodávající, provozovatelé i pořadatelé, kteří nějakým způsobem “doplácí” na aktuální karanténu tím, že přišli o přímý prodej a osobní kontakt se svými zákazníky.  

0,00 % + 0 Kč dokud potrvá nouzový stav v ČR

Platební brána se na e-shopu stará o to, aby mohl zákazník platit online kartou nebo přes zrychlené platby internetbankingu, a navíc ještě posílá obchodníkům finance v reálném čase. Pokud se tedy rozhodnou, že si právě teď zřídí e-shop, aby mohli s prodejem dál pokračovat bezkontaktně, nebudou muset za provoz platební brány ThePay platit žádný objemový, fixní ani měsíční poplatek. A pro úplnost zmiňme, že všechny náklady na tento bezplatný tarif, jakými jsou např. poplatky pro MasterCard, Visa, acquirera nebo banky, nese kompletně společnost ThePay.cz.

Příležitost, která výrazně snižuje počáteční náklady při vstupu do online prodeje, je otevřená pro prvních tisíc PRO BONO účtů a skončí ve chvíli, kdy obchodník buď překoná obratovou hranici, nebo až bude v naší zemi zrušen nouzový stav. Jakmile se některá z těchto variant uskuteční, bude si moci vybrat jeden ze dvou standardně nabízených tarifů.

Prodat online jde jídlo, lekce i zkušenosti

Přechodem na online prodej mohou takhle své podnikání udržet v chodu například pořadatelé konferencí, workshopů a kurzů. Své přednášky a knoh-how nabídnou zákazníkům přes internet jako placený obsah, udělají online přenosy naživo, a to se jim koneckonců v době webové neztratí ani v budoucnu, až se všechno zase uklidní.

Podobně mohou k online prodeji přistoupit například také fitcentra a jim podobné. Přes platební bránu jim zákazníci zaplatí online a budou pak moci sledovat nabízené lekce či rady přímo od instruktorů jejich oblíbeného podniku. 

A zapomenout nemůžeme ani na restaurace, jídelny a další gastro provozovny, ty mohou nabízet objednávky jídla přes internet, kudy jim budou hned také uhrazeny.

„Rozhodli jsme se takto podpořit podnikatele, kteří chtějí začít prodávat přes e-shop, protože hodně z nich se ocitlo v opravdu těžké situaci. Jako příklad mohu uvést třeba majitele pivovaru, který před pár dny volal, že má plný sklad piva, nemá komu prodávat, a tak to zkusí s rozvozem přes e-shop. Někteří zase nabízí zboží jen na pultech a nemuseli by. Takže pokud potřebuje právě teď někdo spustit e-shop nebo oživit starý, není v podstatě na co čekat,” uvádí Daniel Havel, CEO ve společnosti ThePay.cz, s.r.o.

I ze statistik ThePay je zřejmé, že v době karantény zákazníci pořád nakupují. Obchodování na internetu běží, teď víc než kdy jindy. Takže v kombinaci s tím, jak je to celé rychlé a bezkontaktní, může právě e-shop skvěle nahradit dočasně uzavřené obchody a provozovny. A podržet firmám podnikání v době, kdy to potřebují skutečně ze všeho nejvíc.


Autor: Ivon Neuwirtová

Svět ještě není naštěstí tak zkažený, aby ho bavily nudné a urousané texty. A tak odmalička píšu. Jako kreativní textařka, copywriterka a korektorka píšu přes 15 let pro mnoho tuzemských firem a projektů. Spolupracuji také s portálem City.cz.



Vyhledáváme ty nejlepší zážitky ve městě.
Chcete o nich vědět mezi prvními?

Přidejte se k nám na facebooku!

Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

Partneři portálu: